Friday, December 16, 2011

assalamualaikum......!!!!!

aloow reades...lega sgt-sgt coz skrg aku da abiz spm..actully dri 5.12.11 lg aku n bdk2 akaun abz paper kn?emmm nak story apa ekk?
ow..skrg kn tym cuti kompom ramai yg sibuk nak keja kn..bg bdk2 skul mesti supermarket yg mjadi pilihan right?aku jua sbenarnya nak keja.mnimbah pengalaman cari duit sendiri...tp...mungkin bukan dlm masa terdekat ni kot...still dlm mood "merdeka"!!!!!klo nak d kenang2 apa yg c Q ckp td lucu jua la...ahahhaha{belum masanya tuk aku ceta citun kat korg pasal cQ}
aku really miz kat skul..buku..study...kat meja aku..kat kerusi aku...suma suma suma pasal skul aku rindu sgt2.benarla kata org zaman persekolahan cukup indah..mgkin tdk seindah syurga..tp cukup indah bagi seorg yg bergelar pelajar..ni da nak buka skul mesti para ibubapa sibuk nak shopping beli barang2 skul tuk anak2 durg...
oppps!!!nampaknya aku kena akhiri celoteh ni sbb aku nak p buat smting...okok readers...hv a nice day.......

No comments:

Post a Comment