Sunday, October 13, 2013

AKU YANG DULU...

assalamualaikum cadidates....opss...assalamualaikum olls....ahahha ni antara penyakit MUET...tak lama lagi saya NURULAZIMA BINTI AZIS akan menamatkan zaman persekolahan...tak de ke tingkatan 8 kat Malaysia ni??ahah tahun depan saya tak boleh pegi sekolah suda sebab Malaysia tak de tingkatan 8...yang ada hanya tingkatan 6 rendah dan 6 atas jak atau lebih dikenali tingkatan 7...ahahha bangga soii dapat sekolah sampai tingkatan 7....ahaha bangga nak mampus la sangat kn....tak lama lagi exam..dalam hati berharap seoga segala ilmu yang diajar oleh pensyarah dan penat lelah semua orang dapat dibalas dengan result nnty....memang tak dapat dinafikan saya lebih berbangga dengan cara pembelajaran saya masa SPM dlu...ahahha sekarang ini banyak main jak.....tapi tak pa sebab klo bukan sekarang main nak main masa bila lagi kn....x kn masa ambik degree baru nak main-main macam budak-budak kn memalukan nama kampung jak.....sepanjang bergelar pelanjar PRA_U saya dapat beberapa pengajaran dan iktibar hidup....tak semestinya orang yang pandai ambik hati, caring samakita tu orang yang baik taw...kadang-kadang manusia jenis ini la yang cuba menghancurkan kita....nah dijadikan cerita saya ada sorang kawan tu....depan baik bukan main...klo sharing sama dya pn dya sedia mendengar tp jaga la dibelakang kita dya sibuk memutar terbalikkan fakta yang kita smpaikan tu...soooo jahat kn....tak suka-tak suka-tak suka....pasal hidup pula saya dapat belajar terima apa yang orang cakap pasal kita-tak semestinya pandangan kita sama kan....syukur alhamdulilah sepanjang bergelar pelajar 6 atas saya ditemani oleh 5 orang kawan yang sama gila sama kesemuanya...-oi-oi-pyda-ted-amie-mar-...thanks for evrthings ok...halalkan makan minum..ilmu..dakwa2 pen dan suma yang perna terambil dan terguna daripada kamu k...selalunya orang berkawan 2 3 orang jak kan tapi kami berkawan 6 orang..ramaikan...ahahaha.....untuk si kesayanganku...Qayrawani...thanks sebab sudi jadi kawan kemana-mana....thnks suda jadi kawan untuk saya melepaskn geram....relationship kita yang semakin lama buat saya lebih selesa share masalah dengan dia ni...dari kita kecik sampai kita dihujung usia remaja kita masih bersama masih bertahan....ahah tak de la kecik sangat....form 3...kira ok la tu...dlu dya tak la tinggi sangat kot..tp sekarang dya da tinggi...korang banyangkan bertapa lamanya kami berkawan...dlu dia berjerawat sekarang jerawat dya da hilang....tp dlu masa kami mula-mula berkawan saya kurang jerawat...tp sekarang masya-allah...banyaknya jalan grable...ahaha ooo ni mesti dya puh-puh  jerawat tu kn saya kn tu la muka dya da bersih sekarang...okok...aagga sekian sahaja cerita saya hari ni,,,,ok next projek nak bersihkan blog ni da bersawang-sawang da saya tguk.....berpotensi jadi rumah blog berhantu tw...ahahhah
*penggunaan KGND aku akan ditukarkan kepada saya untuk elihatan sedikit sopan*
gambar sekadar hiasan+                             

ble tak letak simbol pangkag mcm ni X kat muka tudung purple baju biru sebab x da dlm list ..aahhaha

No comments:

Post a Comment